+36 30 607 5220 / info@swisspro.hu

Szállítási feltételek, információk

Az alábbiakban részletezzük hogyan juthatsz csomagodhoz webáruházunkban történő vásárlás esetén.

Házhoz szállítás Magyarország egész területén

Csomagszállításban szerződött partnerünk a GLS.

Kézbesítési információk:
A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS még további egy alkalommal megkísérli kézbesíteni a csomagot a következő munkanapon. 

Amennyiben ezután sem sikerül kézbesíteni a csomagot, a GLS visszaszálltja azt a swisspro.hu webshopnak. Munkatársunk ezután még további 1 hétig próbálja meg a kapcsolatfelvételt a címzettel. Amennyiben sikerrel jár és a Vásárló továbbra is igényt tart a rendelésre, úgy újbóli szállítási díj felszámolásával újraküldjük a csomagot. A második szállítás díját abban az esetben is ki kell fizetnie a Vásárlónak, ha az első szállítás ingyenes volt.
Amennyiben nem sikerül felvenni a kapcsolatot a Vásárlóval, úgy a rendelést töröljük rendszerünkből.

Belföldi szállítási díjak:
Magyarország egész területére bruttó 30 000 Ft rendelési összegig a szállítási díj bruttó 1690 Ft banki előre utalás vagy bankkártyás fizetés, házhozszállítás esetén. Utánvétes fizetési mód esetén bruttó 1890 Ft-ot számítunk fel szállítási díjként. GLS CsomagPontra történő szállítás díja bruttó 1390 Ft.
Bruttó 30 000 Ft rendelési összeg felett a kiszállítás díja ingyenes!

Házhoz szállítás esetén bankkártyával és készpénzzel is kifizetheted rendelésed összegét a futárnál, amennyiben az utánvétes fizetési opciót választottad.

Belföldi szállítási határidők:
Országosan a kiszállítás határideje a feladástól számított 1-2 munkanap, amennyiben minden termék készleten van.

Annak érdekében, hogy mindig tudd, hogy hol tart a rendelésed feldolgozása, értesítő e-maileket küldünk. Miután rendelésed átadtuk a futárnak, ők tájékoztatnak Téged küldeményed státuszáról.




A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad- és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.


Amennyiben a Szolgáltató (Swisspro Kft.) minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától.