+36 30 607 5220 / info@swisspro.hu

Adatvédelem, panaszkezelés

A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezésed nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).

Jelszavad titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják (célszerű olyan, lehetőleg minél hosszabb, több speciális karaktert (szám, felkiáltójel, stb.) is tartalmazó jelszót választanod, melyet könnyedén megjegyzel, de mások által nem kitalálható.) Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadod és engedélyezed számunkra adataid használatát az itt leírtak alapján. Bővebben Adatvédelmi nyilatkozatunkban olvashatsz erről vagy az ÁSZF ide vonatkozó részében. Ha bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, fordulj Vevőszolgálatunkhoz vagy olvasd el figyelmesen az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató ide vonatkozó részét!

**********************************************************************************************************************************************************************************

Adatkezelési tájékoztató


1. Az adatkezelési tájékoztató célja

Kérjük figyelmesen olvassa el a Tájékoztatót, annak érdekében, hogy megértse, hogy hogyan kezeljük a személyes adatait és megismerje az adatkezeléssel kapcsolatos jogait.

A Swisspro Kft. adatkezelőként tiszteletben tartja mindazon személyek magánszféráját, akik számára személyes adatot adnak át és elkötelezett ezek védelmében. Az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelet (679/2016 sz. rendelet, a továbbiakban: GDPR) 13. cikke alapján az az alábbi tájékoztatást adja:

A Swisspro Kft. (2045 Törökbálint, Kinizsi Pál utca 29., a továbbiakban szolgáltató, adatkezelő) mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.

A Swisspro Kft. adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a https://www.swisspro.hu/adatvedelem címen és a Társaság székhelyén.

A Swisspro Kft. fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikor történő megváltoztatására. Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti közönségét.

Amennyiben kérdése lenne jelen közleményünkhöz kapcsolódóan, kérjük, írja meg nekünk, és kollégánk megválaszolja kérdését.

A Swisspro Kft. elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A Swisspro Kft. a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A Swisspro Kft. az alábbiakban ismerteti adatkezelési gyakorlatát.

 

2. Az adatkezelő adatai

Amennyiben megkeresné Társaságunkat, a  +36 30 607 5220 és ugyfelszolgalat@swisspro.hu elérhetőségeken léphet kapcsolatba az adatkezelővel.

A Swisspro Kft. minden hozzá beérkezett e-mailt a személyes adatokkal együtt az adatközléstől számított legfeljebb 1 év elteltével töröl.

 

Név: Swisspro Kft.

Székhely: 2045 Törökbálint, Kinizsi Pál utca 29.

Cégjegyzékszám: 13-09-196776

A bejegyző bíróság megnevezése: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 26595410-2-13

Telefonszám: +36 30 607 5220

E-mail: ugyfelszolgalat@swisspro.hu

Képviselő: Móricz Kinga ügyvezető

 

2.1 Adatvédelmi tisztviselő

Név: Móricz Kinga

Telefonszám: +36 30 607 5220

 

3. A kezelt személyes adatok köre

3.1 Regisztráció során megadandó személyes adatok

-    név, e-mail cím, jelszó, számlázási cím, postázási cím

Az érintett köteles legalább az alábbi személyes adatokat megadni:

-    név, e-mail cím, jelszó, számlázási cím, postázási cím

Ellenkező esetben a kapcsolatfelvétel és ezzel együtt bárminemű szolgáltatás nyújtása, konzultáció, ajánlattétel lehetetlen, így szolgáltatásainkat ez esetben nem tudja igénybe venni.

 

Webshopban történő vásárlás esetén megadandó személyes adatok

-    név, e-mail cím, jelszó, számlázási cím, postázási cím

Az érintett köteles legalább az alábbi személyes adatokat megadni:

-    név, e-mail cím, jelszó, számlázási cím, postázási cím

Ezen adatok ismerete nélkül nem áll módunkban a kiválasztott terméket kiszállítani.

 

3.2 Technikai adatok

A Swisspro Kft. a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:

-    az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);

-    hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);

-    változatlansága igazolható (adatintegritás);

-    a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.

A Swisspro Kft. az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés ellen.

A Swisspro Kft. olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.

A Swisspro Kft. az adatkezelés során megőrzi

-    a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult;

-    a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét;

-    a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.

 

3.3 Cookie-k (Sütik)

3.3.1  A sütik feladata

-    információkat gyűjtenek a látogatókról és eszközeikről;

-    megjegyzik a látogatók egyéni beállításait, amelyek felhasználásra kerül(het)nek pl. online tranzakciók igénybevételekor, így nem kell újra begépelni őket;

-    megkönnyítik a weboldal használatát;

-    minőségi felhasználói élményt biztosítanak.

A testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyez el és a későbbi látogatás során olvas vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében.

 

3.3.2  Feltétlenül szükséges, munkamenet (session) cookie-k

Ezen sütik célja, hogy a látogatók maradéktalanul és zökkenőmentesen böngészhessék a https://www.swisspro.hu/ weboldalát, használhassák annak funkcióit, és az ott elérhető szolgáltatásokat. Az ilyen típusú sütik érvényességi ideje a munkamenet (böngészés) befejezéséig tart, a böngésző bezárásával a sütik e fajtája automatikusan törlődik a számítógépről, illetve a böngészésre használt más eszközről.

 

3.3.3  Harmadik fél által elhelyezett cookie-k (analitika)

Ahttps://www.swisspro.hu/ weboldalán alkalmazza a Google Analytics mint harmadik fél sütijeit is. A Google Analytics statisztikai célú szolgáltatás használatával a https://www.swisspro.hu/információkat gyűjt azzal kapcsolatban, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalakat. Az adatot a honlap fejlesztésének és a felhasználói élmény javításának céljával használja fel. Ezen sütik szintén lejáratukig a látogató számítógépén vagy böngészésre használt más eszközén, annak böngészőjében maradnak, illetve amíg a látogató nem törli őket.

 

3.4 Hírlevélhez kapcsolódó adatok


A hírlevélre való feliratkozáshoz a név és e-mail cím megadása kötelező, ami elengedhetetlen az üzenetek kézbesítéséhez. Az adatokat mindaddig kezeljük, ameddig azok törlését az érintett nem kéri. A leiratkozás lehetőségét minden hírlevélben egy közvetlen link biztosítja.
 

4. A kezelt adatok tervezett felhasználása és megőrzési ideje

 

Adatkezelés neve

Felhasználása

Jogalap

Megőrzési idő

Számviteli bizonylat kiállítása

számla kiállítása szolgáltatás nyújtásához kapcsolódóan

GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont

8 év

Kapcsolattartási adatok

Időpont egyeztetés, lemondások

GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont

1 év

Panaszkezelés

fogyasztói panaszok kezelése

GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont

 

5 év

Szerződéskötés

kölcsönzés

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont

 

1 év

Fogyasztói adatok

webshopból történő vásárlás

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont

 

5 év

Hírlevél küldés

ajánlás, új szolgáltatások

GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont

hozzájárulás visszavonásáig, de maximum 3 évig

Regisztrációs adatok

ügyfél-account létrehozása

GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont

1 év

 

 

 

A számlákat jogi kötelezettség miatt legalább nyolc évig megőrizzük. A számlakiállítás alapjául szolgáló iratok megőrzési ideje 8 év.

A munkaviszony alapjául szolgáló iratok megőrzési ideje 50 év.

A kapcsolattartás céljából megadott adatok megőrzési ideje a kapcsolat fennállását követő maximum 1 év.

Szerződés teljesítéséhez kapcsolódó adatok megőrzése 5 év.

 

5. Az adatkezelés célja és jogalapja

5.1 Általános adatkezelési irányelvek

A Swisspro Kft. tevékenységének adatkezelései önkéntes hozzájáruláson, illetve törvényi felhatalmazáson alapulnak. Az önkéntes hozzájáruláson alapuló adatkezelések esetében az érintettek e hozzájárulásukat az adatkezelés bármely szakában visszavonhatják.

Bizonyos esetekben a megadott adatok egy körének kezelését, tárolását, továbbítását jogszabályok teszik kötelezővé, melyről külön értesítjük ügyfeleinket.

Felhívjuk a Swisspro Kft. részére adatközlők figyelmét, hogy amennyiben nem saját személyes adataikat adják meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése.

Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

-         2011. évi CXII. törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információ-szabadságról (Infotv.);

-         Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) - a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és              az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR);

-         2013. évi V. törvény - a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);

-         2000. évi C. törvény - a számvitelről (Számv. tv.);

-         2017. évi LIII. törvény - a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról (Pmt.);

 

5.2 Az adatkezelés célja

Az adatkezelő az alábbi célokból végez adatkezelést a jogszabályokkal összhangban:

a)     kereskedelmi tevékenységünk nyújtásához kapcsolódóan a szolgáltatást igénybe vevőinek adatait jogi kötelezettség teljesítése és ügyfélkapcsolat fenntartása céljából kezeljük;

b)     lehetséges ügyfelek számára marketingtevékenység;

c)     munkavállalók és pályázók adatainak kezelése;

d)     partnerek kapcsolattartói adatainak kezelése;

e)     ügyfelek megrendeléseinek teljesítése;

f)      belső adminisztráció megkönnyítése;

 

5.3 Az adatkezelés jogalapja

Az Ön személyes adatainak használatát az alábbiak alapozzák meg mint jogalapok:

a)     a számviteli jogszabályoknak megfelelő számla kiállítása:jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont

b)     kapcsolattartás: jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont. A partnerek munkavállalóinak, alkalmazottainak adatai esetében az adatkezelés jogalapja, érdekmérlegelés. Az              adatkezelő jogos érdeke: üzletmenet folytonossága.

c)     munkavállalók adatainak kezelése: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b), c) pontok.

d)     szerződéses partnerek adatainak kezelése: jogalap GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont

e)     marketing tevékenység: jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont.

Marketing tevékenység céljából Facebook és Instagram oldal és YouTube csatorna is üzemel, azonban önálló adatbázis létrehozása, profilalkotás nem történik.

f)      on-line regisztráció jogalap: GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont

 

6. Az adatok fizikai tárolási helyei

Személyes adatai (vagyis azok az adatok, amelyek az Ön személyével kapcsolatba hozhatók) a következő módon kerülhetnek a kezelésünkbe: egyfelől az internetes kapcsolat fenntartásával összefüggésben az Ön által használt számítógéppel, böngészőprogrammal, internetes címmel, a látogatott oldalakkal kapcsolatos technikai adatok automatikusan képződnek számítógépes rendszerünkben, másfelől Ön is megadhatja nevét, elérhetőségét vagy más adatait, ha a honlap használata során személyes kapcsolatba kíván lépni velünk.

A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: az érintett bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a látogatás során generálódnak és melyeket ahttps://www.swisspro.hu/rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatot a rendszer az érintett külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adat egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolható. Az adathoz kizárólag az https://www.swisspro.hu/ fér hozzá.

Személyes adatait papír alapon is kezeljük a nyújtott szolgáltatáshoz szükséges mértékben, mely esetben a dokumentumokat a szükséges ideig a társaság székhelyén elzárt módon külön irattárban tároljuk.

 

7. Az adatok címzettjei

Adattovábbítás, adatfeldolgozás, az adatokat megismerők köre:

Webshopban történő bankkártyás fizetés esetén:

Név: OTP Mobil Szolgáltató Kft.

Székhely: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.

Cégjegyzékszám: 01-09-174466

A bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 24386106-2-42

Telefonszám: +36-1-776-6901, +36-1-3666-611

E-mail: ugyfelszolgalat@simple.hu

Képviselő: 

Kapcsolattartó: 

 

Futárszolgáltatás igénybevétele esetén:

1. Név: Express One Hungary Kft.

Székhely: 1239 Budapest, Európa utca 12.

Cégjegyzékszám: 01-09-980899

A bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 13947109-2-43

Telefonszám: +36 1 8777 400

E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

Képviselő: 

Kapcsolattartó: 

 

1. Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Cégjegyzékszám: 13-09-111755

A bejegyző bíróság megnevezése: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 12369410-2-44



Telefonszám: +36 29 88 66 50

E-mail: info@gls-hungary.com

Képviselő: 

Kapcsolattartó: 



Árukereső.hu - Megbízható Bolt Program

Név: Online Comparison Shopping Kft.

Székhely: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.

Cégjegyzékszám: 01-09-186759

A bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 24868291-2-42

Telefonszám: -

E-mail: info@arukereso.hu; dpo@arukereso.hu

Képviselő: -

Kapcsolattartó: -


A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett.

A partnerekkel kötött szerződések titoktartási záradéka kiterjed a GDPR által meghatározott adatvédelmi követelmények betartására!

 

 

8. Érintett jogai és jogérvényesítési lehetőségei

Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a kötelező adatkezelések kivételével - törlését, visszavonását, élhet adathordozási-, és tiltakozási jogával az adat felvételénél jelzett módon, illetve az adatkezelő fenti elérhetőségein.

8.1 Tájékoztatáshoz való jog

A Swisspro Kft. megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintettek részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a GDPR 13. és a 14. cikkben említett valamennyi információt és a 15-22. és 34. cikk szerinti minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa.

8.2 Az érintett hozzáféréshez való joga

Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon: az adatkezelés céljai; az érintett személyes adatok kategóriái; azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket; a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama; a helyesbítés, törlés vagy adatkezelés korlátozásának és a tiltakozás joga; a felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga; az adatforrásokra vonatkozó információ; az automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel jár. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legfeljebb egy hónapon belül adja meg a tájékoztatást.

8.3 Helyesbítés joga

Az érintett kérheti a Swisspro Kft. által kezelt, rá vonatkozó pontatlan személyes adatok helyesbítését és a hiányos adatok kiegészítését.

8.4 Törléshez való jog

Az érintett az alábbi indokok valamelyikének fennállása esetén jogosult arra, hogy kérésére a Swisspro Kft. indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat:

-         személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;

-         az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;

-         az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;

-         a személyes adatokat jogellenesen kezelték;

-         a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

-         a személyes adatok gyűjtésére  információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.

Az adatok törlése nem kezdeményezhető, ha az adatkezelés szükséges: a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából; a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából; a népegészségügy területét érintő, vagy archiválási, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, közérdek alapján; vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez,illetve védelméhez.

8.5 Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az érintett kérésére a Swisspro Kft. korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül:

-    az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, a személyes adatok pontosságának ellenőrzését;

-    az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;

-    az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;         vagy

-    az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget         élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.

Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, a személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.

8.6 Adathordozáshoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa.

8.7 Tiltakozás joga

Az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges adatkezelés, vagy az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Tiltakozás esetén az adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

8.8 Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást

Az érintett jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen - ideértve a profilalkotást is - alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.

8.9 Visszavonás joga

Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja, amely nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.

8.10 Bírósághoz fordulás joga

Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.

Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

8.11 Adatvédelmi hatósági eljárás

Panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: 0613911400

Fax: 0613911410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Honlap: http://www.naih.hu

 

9. Egyéb rendelkezések

E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk tájékoztatást.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, a Magyar Nemzeti Bank, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkereshetik az adatkezelőt.

A Swisspro Kft. a hatóságok részére - amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte -személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.

*************************************************************************************************************************************************

H O Z Z Á J Á R U L Ó    N Y I L A T K O Z A T

 

Alulírott:

Név:                                                                                                                         

Lakcím:                                                                                                                    

Telefonszám:                                                                                                            

E-mail cím:                                                                                                               

 

Hozzájárulok, hogy a Swisspro Kft. 2040 Budaörs, Ébner György köz 4., (továbbiakban: Adatkezelő) fenti személyes adataimat az általam megrendelt ………………………. kiszállításához szükséges mértékben kezelje, az alábbi feltételekkel:

 

Az Adatkezelő nyilatkozatom megtétele előtt egyértelműen és részletesen tájékoztatott az adatkezeléssel kapcsolatos minden tényről, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, az adatkezelésre és adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, az adatkezeléssel kapcsolatos jogaimról és jogorvoslati lehetőségeimről az információs önrendelkezési jogról és az információs szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és az Európai Parlament és Tanács 2016/679 rendelete (GDPR) alapján, melyek az adatkezelésre irányadók. Az adatszolgáltatás önkéntes.

 

Az adatkezelés célja a …………..(termék megnevezése) értékesítése.

Hozzájárulok, hogy a fenti adatok elküldésre kerüljenek a K&H Bank Zrt-nek (bankkártyás fizetés esetén).

Ezen hozzájáruló nyilatkozat nem vonatkozik a kezelt adatok harmadik személy részére történő egyéb átadására, ez a törvényben írt kivételekkel kizárólag az előzetes hozzájárulásommal történhet.

Hozzájárulásom írásos visszavonásomig vagy módosításomig érvényes.

Elfogadom, hogy a vásárlással összefüggő kapcsolattartás és kommunikáció fenti adatokon keresztül történik.

További személyes adataim kezelése törvényi felhatalmazáson alapulhat, amelynek célja jogszabályi kötelezettségek teljesítése.

 

Hozzájárulok, hogy az Adatkezelő részemre postai úton levelet, elektronikus úton e-mailt küldjön.

 

Jelen hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás, feltétel és indokolás nélkül visszavonható. Kijelentem, hogy ezen hozzájáruló nyilatkozatomat önkéntesen, minden külső befolyás nélkül a megfelelő tájékoztatás és a vonatkozó jogszabályi rendelkezések ismeretében tettem meg.

 

Kelt,                            év,                               hónap              nap

 

 

………………………..

 

Nyilatkozattevő aláírása


*************************************************************************************************************************************************

 

Panaszkezelés

A Swisspro Korlátolt Felelősségű Társaság Panaszkezelési Szabályzata

 

I. A panasz bejelentésének módjai

1. Szóbeli panasz:

a) telefonon a +36 30 607 5220 telefonszámon

hívásfogadási időben: 9,00 órától 17,00 óráig.

2. Írásbeli panasz:

a) személyesen vagy más által átadott irat útján,

b) postai úton (levelezési cím: 2040 Budaörs, Ébner György köz 4.),

c) elektronikus levélben az ugyfelszolgalat@swisspro.hu elektronikus levelezési címen.

3. Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján is. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.

 

II. A panasz kivizsgálása

A panasz kivizsgálása térítésmentes, azért külön díj nem számolható fel. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével történik.

1. Szóbeli panasz

1.1. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és lehetőség szerint orvosolni. A szolgáltató a telefonon közölt szóbeli panasz esetén az indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli, az ügyfélszolgálati ügyintéző élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel. 

1.2. Telefonon közölt szóbeli panasz esetén fel kell hívni az ügyfél figyelmét, hogy panaszáról hangfelvétel készül.

1.3. A telefonon közölt panaszokról készült hangfelvételt 1 évig meg kell őrizni.

1.4. Az ügyfél kérésére biztosítani kell a hangfelvétel visszahallgatását, továbbá térítésmentesen rendelkezésre kell bocsátani a hangfelvételről készített hitelesített jegyzőkönyvet.

1.5. Ha az ügyfél a szóbeli panasz kezelésével nem ért egyet, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel.

1.6. A jegyzőkönyv egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek át kell adni, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a panaszra adott válasszal együtt az ügyfélnek meg kell küldeni. Ebben az esetben a panaszra adott, indokolással ellátott választ a közlést követő 30 naptári napon belül kell megküldeni.

1.7. Amennyiben jogszabály jegyzőkönyv készítését írja elő, a jegyzőkönyv legalább az alábbiakat tartalmazza:

a) az ügyfél neve,

b) az ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe,

c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

d) az ügyfél panaszának részletes leírása, a panasszal érintett kifogások elkülönítetten történő rögzítésével, annak érdekében, hogy az ügyfél panaszában foglalt valamennyi kifogás teljes körűen kivizsgálásra kerüljön,

e) a panasszal érintett szerződés száma, ügytől függően ügyfélszám, illetve a tag pénztári azonosítója, f) az ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

g) amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, - telefonon közölt szóbeli panasz kivételével - a jegyzőkönyvet felvevő személy és az ügyfél aláírása,

h) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje és

i) a panasszal érintett szolgáltató neve és címe.

 

III. A panasszal kapcsolatos adatkezelés szabályai

1. A szolgáltató a panaszkezelés során különösen a következő adatokat kérheti az ügyféltől:

a) neve,

b) szerződésszám, ügyfélszám, illetve pénztári azonosító,

c) lakcíme, székhelye, levelezési címe,

d) telefonszáma,

e) értesítés módja,

f) panasszal érintett termék vagy szolgáltatás,

g) panasz leírása, oka,

h) ügyfél igénye,

i) a panasz alátámasztásához szükséges, az ügyfél birtokában lévő olyan dokumentumok másolata, amely a szolgáltatónál nem áll rendelkezésre,

j) meghatalmazott útján eljáró ügyfél esetében érvényes meghatalmazás és

k) a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

 

2. A panaszt benyújtó ügyfél adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni. 

2. Írásbeli panasz:

2.1. Az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontot a panasz közlését követő 30 naptári napon belül kell megküldeni az ügyfélnek.

 

IV. Panaszkezeléshez fűződő tájékoztatási kötelezettség

1. A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:

a) Pénzügyi Békéltető Testület (a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén) az aktuális elérhetőségek: Ügyfélszolgálat címe: 1013. Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: +36-80-203-776
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Levélcím általános ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172.

Levélcím elszámolással, szerződésmódosulással kapcsolatos ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület-1539 Budapest Pf.: 670.

b) Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ: az aktuális elérhetőségei:

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.

Levélcím:1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.

Telefonszám: + 36 80 203 776

c) bíróság.

 2. A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak nem minősülő ügyfél bírósághoz fordulhat.

 3. A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztót tájékoztatni kell arról, hogy kérelmére a Pénzügyi Békéltető Testület, illetve a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ előtt megindítható eljárás alapjául szolgáló kérelem nyomtatvány megküldését igényelheti.

 

V. A panasz nyilvántartása

1. A panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről nyilvántartást kell vezetni. A nyilvántartás tartalmazza:

a) a panasz leírását, a panasz tárgyát képező esemény vagy tény megjelölését,

b) a panasz benyújtásának időpontját,

c) a panasz rendezésére vagy megoldására szolgáló intézkedés leírását, elutasítás esetén annak indokát,

d) az intézkedés teljesítésének határidejét és a végrehajtásért felelős személy megnevezését,

e) a panaszra adott válaszlevél postára adásának dátumát.

2. A panaszt és az arra adott választ három évig meg kell őrizni.
  

Budaörs, 2019. február 12.